De Fanclub

Johan Vlemmix is sinds 1996 fanatiek bezig met het Koningshuis. Vorig jaar in april besloot hij niet meer als een dwaze langs de weg te gaan staan met ballonnen en vlaggetjes maar wil zich nu actief gaan inzetten voor zijn Koninklijke fanclubs en haar enthousiaste liefhebbers. De liefde voor Maxima is begonnen direct nadat de verloving met Willem-Alexander kenbaar werd gemaakt in 2001, Johan vond naar eigen zeggen dat de liefde er van af sprong en direct was hij Emily vergeten.

De Maxima fanclub eert onze prachtige Koningin en wil haar door middel van ludieke en lieve acties regelmatig in het zonnetje zetten. Zo heeft Johan bezig ‘pop-up’ Koningin laten maken zodat al de fans toch nog met deze goedlachse Koningin op de foto kunnen. Deze fanclub heeft ook een eigen webwinkel waarvoor leuke hebbedingetjes worden ontwikkeld waar iedereen blij van wordt!

Johans liefde voor Maxima

Toen Maxima eenmaal in de picture was ging Johan helemaal los en opende in 2001 een echte Maxima Supermarkt met maar liefst meer dan 1100 verschillende Maxima-producten van kristal tot champagne en van lollies tot poppen. Dit alles in een zijvleugel van zijn eigen Soestdijk 2.

flesje 'bruidstranen' van Maxima

bruidstranen

Onze plannen

De oranjeplannen bruisen alweer door het hoofd van Johan Vlemmix. Na veel brainstormsessies onder het genot van oranjebitter lijken de plannen nog leuker dan ooit daarvoor. Johan wil vanaf nu alles samen doen, samen met de leden van de fanclub. Hou de nieuws pagina goed in de gaten want er zullen regelmatig oproepjes en berichtjes geplaatst worden waar iedereen blij van gaat worden!

Samen met Maxima op de foto? Ja graag!

Johanmetmaxima

Ideeen? Stuur ons een bericht!

Stuur een bericht! We vinden het heel leuk om van je te horen